Nästa vecka gäller det!

Det blev kanske en ngt stark överskrift, men men...

På måndag är det dags för PBPs första tandläkarbesök. Kommer hon öppna munnen tro??? Jag skulle inte sätta pengar på att hon gör det, om jag säger så... Fast det kanske räknas om hon öppnar munnen för att skrika. Det är hon nämligen ganska så duktig på! Hoppas bara att jag kan vara lugn och inte föra över mitt obehag som jag känner för tandläkare till henne. Jag kan ju försöka vara så lugn som jag bara kan, men jag tror att barn genomskådar en ganska så lätt. Återkommer med hur det besöket går.

Sen på onsdagen så är det dags för henne att få sin vaccination mor svinisen. Hoppas att hon inte känner av den direkt. Eller att hon åtminstonde inte blir sämre än jag blev. Vi får väl se hur det går...

  

Kanske ser hon ut så här efter nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0