Middag idag.

Inte för att det är fredag, utan bara för att det är gott! Idag blir det kyckling. Tillagad i gryta med potatis. Ville gärna ha morötter och lök i oxå, men upptäckte när jag skulle sätta igång med maten att det var taberage på just de ingredienserna.. Så kan det va. Det går nog bra utan oxå! Hoppas det iaf!!! Ska se om jag kan komma ihåg att ta en bild på rätten innan vi sätter tänderna i den. Risken finns att vi är för hungriga för det. Men jag ska försöka komma ihåg iaf...

Jag slängde i lite kryddor och kantarellfond i grytan. Väldigt inproviserat precis vid det tillfället. Tänkte även ha i lite svarta vinbärsgelé i påssåsen sen. Vi får väl se hur det blir. Hoppas på att det blir riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0