Helgen.

Ja, det var inte så himla mkt helg att skriva om. Jag har nämligen glömt bort vad vi hade för oss igår. Lördagen bara försvann. Fort som bara den gick den!!!

Idag har vi varit på 1års kalas hos Agnes som fyller år på tisdag. Hon bjöd på en massa gott fika! Trevligt att träffa vännerna, även om det inte blev alltför länge eftersom vi skulle till svärfar och fika efteråt.

Jag kan ju säga att det var tur att vi gick dit och hem igen, för så mkt fikabröd so jag har ätit idag, det har jag nog aldtig tryckt i mig förut ngn gång. Men jäklarns vad fort det gick att gå hem. Jag hade nog fått en sockerkick av det större sorten. Jag såg nog ut som en liten tax som har väldigt bråttom. Ni vet, när det små korta benen nästan inte syns där under magen för att de rör sig så snabbt. Kanske en mindre överdrift, men det kändes iaf så.

Nu har den där sockerkicken försvunnit ur systemet kan jag tala om. Sitter här och gäspar så jag blir alldeles tårögd. Tänkte att jag skulle kura upp mig i soffan och glo lite på dumburken. Märkte ganska så snart att det inte vore ngn bra idé. Jag höll nämligen på att somna på två röda. Så typiskt mig. Väldigt lik min kära mor på det sättet! :-) Annars så är vi inte så lika varandra hon och jag... ;-)

I morgon kommer ev svärisarna på besök på fm. Alltså måste jag städa livet ur mig i morgon bitti. Vi "råkade" liktsom hoppa över det idag. Ngn gång kanske jag kan lära mig att saker och ting blir betydligt lättare om man inte skjuter dem framför sig hela tiden. Nån gång kanske... Ser fram emot den gången! :-)

Måste bara ge en eloge till min gamla träningskompis Sandra. Hon är superduktig just nu och tränar på som bara den! Hon blir smal och snygg nu när en annan sväller upp igen. Heja Sandra!

   

Här har du några målbilder att sträva efter. Tycker du ska satsa på den i mitten. Tror att Henrik skulle gilla det! ;-)

Själv kommer jag nog snarare att se ut så här den närmaste tiden.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är! TACK!!!



Ses imorgon,

Kram!

2009-11-09 @ 12:15:00
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0