God morgon! :-)

PBP sov i sin egen säng till 08.35 i morse. Jag tror att jag ser ett ljus i tunneln. :-) Sambon var inne hos henne en gång och jag var inne straxt efter, för hon hade inte somnat ordentligt när han var inne. Anledningen till att hon över huvud taget var vaken var att karln i huset hade livat runt lite för mkt när han var på toa. Alltså kanske hon hade sovit hela natten. Vi kan väl säga det, för det får iaf mig att känna mig lite mera hoppfull!

Idag ska vi bara vara hemma och städa och fixa lite. Kanske gå förbi ett hus som jag skulle vilja gå på visning på. Det ser så himla fint ut! Vi är lite olika när det kommer till det där med hus, jag och sambon. När han nu börjar prata om att flytta till hus så ligger det minst fem år fram i planeringen, medan jag typ tycker att vi ska flytta imorgon. Kanske behövs båda krafterna så att vi över huvud taget kommer att flytta, men inte köper första bästa skjul och ska flytta in i. Sen så är det ju det här med att få ett lån som kan tänkas räcka till ett hus som inte ligger högst upp i norrland eller så. Jag får nog ta och börja köpa lite triss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0