Bad.

Idag var vi och badade med två av PBPs kompisar och deras mammor. Lite småkallt i vattnet, men roligt iaf! Sen blev det lunch på ett café. supergod sallad! Fråga PBP om ni inte tror mig. Hon käkade en hel del utav min sallad efter att ha ätit upp sin burk med barnmat. Det är ett hungrigt barn vi har. Sen försökte hon att sno åt sig kompisens majskorn som låg så otroligt frestande där på bordet. Vid sånna tillfällen får hon sånna här kommisarie Gadget armar. Sånna som kan bli tre meter långa, minst!

En liten sväng in på Lindex där jag köpte en body och en klänning till PBP för 69:- Alldeles lagom pris om ni frågar mig. Man kan tycka att PBP vid det här laget borde vara ganska så trött, men nej! Hon står för tillfället och skriker i sin säng. Brukar sova vid halv tolv på dagen. Nu är klockan halv två och det sista hon vill göra är att sova! Får se om jag ger upp snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0