Grrrr!

Försäkringskassan...

Jag har aldrig haft problem med dem tidigare, men men någon gång måste ju vara den första, eller? Jag sparar rätt mycket på dagarna. Tar bara ut tre dagar i veckan för att de ska räcka så länge som vi vill. Det betyder att jag har pengar så det räcker till min del av räkningarna, inte mer! Vi lever gärna på lite mindre pengar om vi (jag) kan vara hemma med PBP så länge som möjligt. Detta betyder ju att man inte har några jättemarginaler.

Den här månaden har de glömt mig. Hur kan man glömma ngn som mig? ;-) Skämt åtsido. Jag behöver pengarna och laddade för att ringa. De har telefontid även på söndagarna. Toppen, tyckte jag! Ringde direkt när den skulle börja. Tror ni inte att den är stängd just idag när det är min tur att inte få pengar. Hoppas verkligen att de kan sätta över dem på en gång imorgon när jag ringer, för vad gör man annars? Visst, vi har pengar så vi klarar oss, men det skulle lika gärna kunna vara tvärt om.

Vill ha mina pengar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0