Vad ska vi göra i veckan?

Hmmm. jag har absolut ingen aning om vad som händer i veckan. Jo, aknske förresten. Jag och systeryster pratade ju om ifall vi skulle åka Eckerölinjen med PBP. Får se om det blir ngt av det eller ej. Just nu känns det som att jag helst av allt bara vill krypa upp i soffan, kura ihop mig under mitt stora tjocka täcke och titta på en film. Gärna somna några minuter in i filmen oxå... Det är liktsom lite min grej.


Sigtuna   Vardag   Vardag



Tänk att man kan bli så slut av att gå i affärer en hel dag. Ändå så var jag ganska så duktig när vi var där. Vi är nämligen lite tvärt om i våran familj. Sambon gillar att gå och titta på IKEA. Då menar jag, titta. Han tycker om att gå där och kolla, även om han inte ska ha ngt. Jag hatar däremot att gå och titta på IKEA!!!! Det är bland det värsta som finns,även om jag blir bättre och bättre på det! Jag kan tycka att det är helt ok att vara där om man ska ha ngt speciellt. Då går man och tar det man ska ha och ev så slinker det med lite andra bra och ha saker av bara farten. Däremot är det inga långa stunder jag tillbringar där.


Monza   Coffee   Zitzack


Av den anledningen så tycker jag verkligen att det har gått förvånandsvärt bra idag, trots många lååååånga timmar på IKEA samt liknande varuhus!

Nu ska jag nog ta och krypa upp i mitt soffhörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0