TV.

Borde det inte vara vid den här tiden på dygnet som de visar bra saker på TV. Det är bara en massa reklam och dåliga barnprogram. Jag behöver lite underhållning för att hålla mig vaken känner jag! Har suttit och kollat på lägenheter och hus som är till salu. Lite smått deprimerande, eftersom att vi inte ska köpa ngt nytt de närmaste åren...

Kom precis på att jag måste skicka in till försäkringskassan för att även i fortsättningen kunna få lite pengar. Men det ska jag nog göra senare när jag är så pass pigg att jag faktist förstår vad jag håller på med. Måste ju komma ihåg att jag måste ta ut fem dgr i veckan i fortsättningen oxå. Sen måste sambon ge sina dgr till mig oxå. Tydligen, om jag har förstått det hela rätt så måste han skicka in ngt papper på det. Skitdumt, för det kommer vi säkert att hinna glömma bort innan det är dags för frukost i det här hushållet!

Nu kallar det lilla vakna-tidigt-monstret på min uppmärksamhet. Måste gå!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hehe du får gärna behålla dem, jag är inte den som är den och måste få tillbaka dem...Tack vare din dotter så vaknar jag nu senast 6.00 utan väckarklocka ;)hehe pussa det lilla livet från mej

2009-07-12 @ 10:00:56
URL: http://skosmusen.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är ju sovmorgon att få sova till klockan sex!!! Skickade ett kort till din svärmor igår. Du kan kanske luska lite och se om det kommer fram. Ha det så himla mysigt på kryssningen nu gumman!

Kram

2009-07-12 @ 15:51:45
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0