Tidig morgon igen.

Ja, då har man en sån där tidig morgon igen då. PBP vaknade 04.25. Klockan är nu runt halv sju och vi har hunnit gå en långpromenad, ätit frukost och myst en massa. Undrar vad vi ska hitta på resten av dagen? Man känner sig ju lite smått låst när det är så okrisligt tidigt!

Det var så himla skönt att komma ut tidigt! Diset låg så fint över åkrar och ängar. Luften kändes sval och skön att andas. På slutet av promenaden hade dock båda dessa saker försvunnit... Skönt att ha det gjort iaf!

Funderar på om vi ska åka till stranden. Sitta i skuggan och kanske ta oss ett dopp. Testa nya bikinisen liktsom. Systeryster är en sån där som blir pepparkaksbrun i skuggan nästan. Hon var ute hos mamma och pappa i förrgår och solade i kanske en halvtimme. Redan då hade det hunnit bli bikinilinjer... Man själv kan pressa i en hel sommar och man kan inte mer än skymta svaga linjer där kläderna har suttit... Har gett upp det där med att pressa för att försöka bli brun. Det är liktsom ingen mening med det. Det finns bättre saker att lägga sin tid på.

Tror ni förresten att det blev ngn lista skriven igår? NEPP! Blev det ngn tur i spåret? NEPP! Men jag gjorde iaf ngt på min to do list... Idag kommer jag ju antagligen att ha tid över för att göra listan iaf och har jag tur så får jag sällskap i spåret, annars så får jag ta mig dit själv. Det var ju för tusan nästan en vecka sedan nu och det är ju inte hållbart. Så förbättrar man ju ingen kondition eller blir ngt smalare av. Dagarna går ju bara så fruktansvärt fort! Ibland skulle man vilja köra livet i slowmotion. Fast å andra sidan så skulle man ju vilja snabbspola det ibland oxå, så jag antar att den farten livet går i är rätt ok iaf...

Bara så att alla vet så har tidningsbuden här i stan börjat med träskor. Därav det tidiga uppvaknandet...

Kommentarer
Postat av: Cian

Tidningsbud med träskor

Jag skulle ut i trapphuset och döda direkt!



Hej där förresten..Det var trevligt att träffa er i lördags..



Jag var lite lätt sliten i söndags om jag säjer så..

bakismage nån?



Ha en underbar sommar.



/Järfälla

2009-07-02 @ 11:57:40
URL: http://sanctalucia.blogspot.com
Postat av: Elin

Gud vad roligt att du hittade hit! Det var jättetrevligt att träffa dig med! Lätt sliten jag med i lördags med en inte alltför rolig bakismage...

Ha en jätteskön sommar du med!

2009-07-02 @ 13:43:04
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Var sliten i söndags så klart...

2009-07-02 @ 13:44:03
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0