Skönt!

Sitter här framför datorn, samtidigt som jag slänger ett öga på Per Moberg. Jag gillade honom inte alls förut! Kan verkligen inte förstå det nu, jo, kanske lite då, men för det mesta så bara älskar jag honom nu för tiden! det spelar ingen roll att det är repriser som jag har tittat på med ett öga tidigare. Jag tittar med det andra ögat nu, så det gör ingenting alls! ;-)

Jo, skönt var ju rubriken... Det blev ju ingen jogging i morse. Hade annat för mig. Tänkte ta det nu i kväll istället. Tänkte att, det gör ju ingenting att det regnar. Det kan väl bara vara skönt. Jag svettas ju liktsom som en gris när jag är ute och springer, så att regnet sköljer bort det måste ju bara vara skönt, eller hur?!?

Precis när jag ska ta och byta om så sätter det igång och åskar och blixtrar. Det tyckte jag inte gjorde så mkt. Jag menar, det var ju långt mellan ljus och ljud. Långt borta alltså. När jag snörar på mig skorna så ser jag en blixt och hinner knappt räkna till ett! Det fick mig att tänka om en aning. Med min tur så skulle jag säkert få påhälsning av blixten om jag sprang över ett fält eller så... Det fick bli motionscykeln i en halvtimme. Inte så länge, jag vet, men man får ju så sjukt ont i arslet efter typ två minuter när man inte är van! 30 min fick räcka. Sen en varm och skön dusch med peeling och hårtvätt. Gudomligt skönt! Bara de här duscharna gör det värt att träna. Ska bara försöka komma ihåg det nästa gång jag inte är så sugen på att träna...

I morgon ska systeryster och hennes karl åka på kryssning. Kul, kanske ni tänker! Det är inte bara roligt, det kommer att bli underbart! Hoppas jag iaf! Peppar, peppar, ta i trä för att det inte blåser storm ute på havet! Här kommer lite bilder på hytten de ska bo i.

    

Ser inte helt fel ut, va?!? En hytt i två plan med jacuzzi och roomservice. De kostar även på sig en god middag, massage och champangefrukost. Låter det inte helt underbart?!? Det är de verkligen värda! Syrrans karl jobbar oftast borta hela veckorna, så de syns mest bara på helgerna. Då kan man verkligen behöva ta en helg helt för sig själva och bara mysa med varandra! Hoppas ni får det super!!!








Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack tack det kommer vi säkerligen att få...Jag längtar så sjuuuktmycket!!!

Puss puss

2009-07-13 @ 09:44:55
URL: http://skosmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0