Semesterbilder.

Eftersom det gick skitdåligt att mobilblogga för mig på semestern så tänkte jag att jag kunde ta  och lägga upp lite bilder nu istället. Bilderna är alltså från våran båtsemester.



Det här är mammas och pappas båt.



En vacker solnedgång på Björkö.



PBP älskade att mata trutar, fiskmåsar och tärnor. De blev ganska så välgödda kan vi väl lugnt säga. Fast nappen var tvungen att sitta i munnen, annars åt hon upp fågelmaten själv. :-)



En otroligt vacker kvällshimmel. Trots moln. Eller kanske just tack vare molnen!



Här badade vi i 17 grader varmt vatten. Antagligen mitt enda dopp i år skulle jag tro. Även detta på Björkö.




Här bor släkten som är fiskare. Världens godaste rökta fisk tillagas här.

Här var lite smått och gott från våra dagar på båten. Det blev visst lite konstigt när jag skulle lägga upp bilderna. Det kom en stor jäklarns bild som ser ut som den sista i inlägget och la sig övert på sidan som jag ser när jag sitter och skriver. Hoppas den försvinner så att jag inte har klantat till mig på ngt sätt. Jag har nämligen ingen aning om hur jag ska få bort den om den har bestämt sig för att sitta där... Hmmm. Återkommer med hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0