Jaha...

Efter att ha lagt PBP för att sova lite middag, så lade jag mig själv i soffan för att göra det samma. Tog inte många minuter innan jag somade in ska jag väl erkänna, men döm till min förvåning när jag vaknade av mig själv och inte av att PBP ropade på mamma! Vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag hamnade här. JAg gock och sminkade mig, borstade igenom håret, hämtade kläder, tittade en stund på tv:n, myste lite med en katt. Sen kom jag inte på flera ljudlösa saker att göra. Kan inte riktigt dra fram dammsugaren liktsom. Våran tror nämligen att den är ett flygrlan eller ngt. Den låter ngt så fruktansvärt högt! Bytte dessutom påse igår och då är den i sitt esse. Suger sig nästan fast i golvet och låter otroligt högt!



Trot eller ej. Min Rolfy är typ rosa-lila. Och vad som är ännu märkligare det är att jag har fått den av min kära far som hatar färgen lila!


Nu har det ropats på mig och en liten solstråle tittade fram mellan spjälorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0