Den som väntar på ngt gott...

Ja, då har vi varit i Eskilstuna hela dagen. Det har varit trevligt att umgås lite med systeryster! Vi gick ju till det helt underbara caféet Sylvia på söder för att jag bland annat ville ha deras chailatte. Tror ni inte att de inte kan skumma mjölken just idag!!! De har fått en ny apparat som inte vill fungera som den ska. FUCK!!! Jag har ju åkt hela vägen från Enköping och hit för att dricka min chailatte. Men, men, jag fick ju den goda grillade mackan med kyckling iaf. Inte helt fel det heller, men jag hade verkligen sett fram emot den där chailatten! Antar att jag får se det positivt och tänka att den jag köper nästa gång kommer att vara otroligt god efter all den här längtan!

Det blev inget besök på sjukhuset idag. Annas son Liam har fått komma hem. Vi var iaf och köpte varsin present tillhonom och Julia, hans lillasyster. Vi svänger förbi dem på vägen hem i morgon. De bor ju på väg mot Strängnäs så det passar bra! Det blir ett bra avbrott för PBP oxå. Hon har börjat att hata att åka bil. Tror att det är efter de senaste veckornas långturer. Hon blir nog glad om hon får stanna och leka av sig lite på halva vägen! Skönt oxå med ett barnsäkrat hus!

Barnsäkert kan man inte säga att min kära syster har direkt. Inte så att hon har en massa livsfarliga saker framme, men högtalare, tv-spel, DVD-skivor och hundra andra saker i alldeles lagom höjd för PBP. Hon tycker att det är skitroligt att vara här! Det finns ju så himla mkt saker att leka med. Och alltid är det ngn som springer efter henne när hon snabbar sig fram mot de dyrbarare sakerna. :-)

Vi spelade levas polka oxå för systeryster. Elsa ÄLSKAR den! Hon står och dansar och headbangar som bara den! Brittan var oxå helt ok att dansa till! Hon ser så himla rolig ut när hon svänger loss!

Nu äntligen har jag fått PBP till att sova lite middag oxå. Det känns som att hon kanske är på ngt bättre humör om hon åtminstonde har sovit sammanlagt en timme på dagen. Det är så himla svårt att få henne at somna när vi är borta någonstans. Det verkar som att hon inte vill missa ngt roligt och det kan ju faktist hända om man sover en liten stund.

Nu kommer snart Kerstin och fikar så det är väl dags att jag lägger ifrån mig datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0