Blev inget igår.

Skulle ju uppdatera er om hur semestern har varit, men jag var inte riktigt på humör igår, så efter att ha tvättat en maskin, fixat mat och packat upp så fick det bli ett långt varmt och skönt bad. Det var hur härligt som helst! Jag badade mycket på slutet när jag var jättegravid, men efter ankomsten av PBP så kan jag nog räkna badtillfällerna på min ena hands fingrar. Det var underbart helt enkelt! Så skönt att ligga där och inte göra annat än att läsa tidningarna som jag prenumererar på men aldrig hinner läsa. Glöta upp kroppen ordentligt kan ju oxå behövas efter ngr dagar på sjön. Även om man tvättar sig i havet så känner man sig ju inte helt och hållet ren. Saltvatten har ju den egenskapen... Tvättade håret och skrapade fötterna. Jag gillar helt enkelt att känna mig ren!

Vaknade flera gånger i natt av att det regnade sjukt mycket! Fast det var samtidigt väldigt varmt! Vet inte om jag tyckte det pga att vi har sovit i båten nu i några dagar eller om det verkligen var fruktansvärt varmt i natt trots regnet? Vi får väl se hur det känns i natt.

Har inte så mkt inplanerat den här veckan. Ska springa ngr gånger, oavsett väder har jag kommit fram till. Nu gäller det ju att bättra på kondisen. Det är ju snart dags för tjejmilen! På torsdag bär det av till Eskilstuna. Ska hälsa på systeryster och hennes svärmor. Ska även ta en tur förbi Mälarsjukhuset och hälsa på Anna och Liam. Liam, 3 år, har brutit benet och måste ligga på sjukhuset i flera veckor, stackaren, innan han får ett stort gips och får komma hem. Vi missade hans och hans lillasyster Julias födelsedagskalas nu i helgen eftersom vi flyttade våran båtsemester en vecka. Så vi måste iväg och köpa några födelsedagspresenter innan vi åker upp dit. Ngr bra förslag på presenter som passar en treåring som inte kan hoppa och spinga runt en massa? Jag ska försöka fundera ut någonting bra iaf! Detska bli så roligt att träffa dem! Det blir ju så himla sällan! Nästa vecka bestämte jag och systeryster oss för att åka Eckerölinjen med Elsa. En trevlig och framför allt billig dagsutflykt. Nu är det väl mest pensionärer som åker den, men det gör inte oss ngt. Det kostar bara 80 kr med anslutningsbuss och båtturen. Då är det bara att köpa ngt att äta på båten. Lagom utflykt hoppas jag. Ska kolla upp deras hemsida på nätet och se varifrån det går bussar oxå. Återkommer med hur det var.

Nu är det en liten ledsen tjej som vill ha uppmärksamhet och det ska hon få! :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

När ska ni åka med Eckerö Linjen? Jag å mamms kanske åker med barnen nåt den här veckan =) Kram

2009-07-20 @ 10:35:16
Postat av: Elin

Vi åker ngn gång nästa vecka. Har inte bestämt vilken dag än.

Kram

2009-07-20 @ 11:45:22
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0