Trist!

Det känns så himla trist! Hade tänkt ut den perfekta presenten till systeryster. Ute i sista sekunden som vanligt och kollar vad saken kostar. Tyvär typ dubbelt så mkt som jag hade tänkt. Är inte det skittråkigt. Jag hade ju för en gångs skull hittat den perfekta saken att ge bort. Jag är verkligen inte bra på presenter i vanliga fall. Typiskt! Det blir till att börja tänka om. Hmmm... Inte det lättaste just nu känns det som. Jag får spara ihop lite pengar och ge henne den nästa år istället. Jag kan ju lova att hon kommer att bli populär när hon har en sån! Många beundrare kommer att t ycka att hon är bland de  coolaste som finns. Men men, det blir hon alltså inte i år. Om jag inte vinner en himlarns massa pengar så klart. Då ska hon nog få en tre, fyra stycken.

Du e inte lite nyfiken nu eller??? :-)


Sambon städade i datorskåpet idag. Inte en dag för tidigt. Då hittade han ett kort på PBP  och hennes morfar. Det är verkligen jättefint! Jag skulle tro att hon är kanske två-tre månader på bilden. Jag vet nämligen vilken storlek det var på byxorna hon hade på sig... Ett par utav mina favoriter nämligen! :-) Det här kortet skulle jag kunna tänka mig att göra en förstoring på och sätta upp. kanske ska ge några förstoringar till oss själva i julklapp. Ska även göra en canvasförstoring är det tänkt. Får väl se när det blir.


Kom precis på att det var tid för att ta kvällens spruta. Jag är inte så bra på att komma ihåg sprutorna den här gången. Men det har inte blivit så farligt än. Har bara missat tiden med tjugo minuter. Det viktigaste tror jag är att ägglossningssprutan tas på rätt tidpunkt.


Nästa vecka blir det mkt barnvakt. Först på tisdagen då vi ska på äggplockning. Sen på torsdagen då jag ska sätta in ett ägg. Kanske blir det sambon som tar henne. Vi får se. Sen på fradagen så åker jag till Eskilstuna med PBP, för då är det dags för inflyttningsfest hos S och G!!! Det ska bli sååååå roligt! Hoppas bara att alla håler sig friska och så. Det var lite snopet att inte åka till Elona i helgen! Men jag antar att det kanske kommer fler tillfällen. Hoppas det iaf!


Jo, till det här med klassträffen som börjar närma sig. Jag sket i att anmäla mig. Det var bara en eller ett par från klassen som skulle gå och då kånns det inte så himla roligt. Jag väntar tre år och går på återträffen för gymnasiet istället. Då kommer det nog flera. Klassen i gymnasiet var lite roligare. Eller hade ngt bättre sammanhållning iaf. Trist bara att inte träffa de som jag hade sett fram emot att se, men om de inte kommer så är det ju ingen vits med att jag gör det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0