Tid!!!

Vilken tid det tar här på bloggen för tillfället! Det är sjukt segt. Som att sitta med modemet igen fast lite värre ändå... Det verkar som att hela Sveriges befolkning och några till är inne på sidan eller nåt. Var nästan på väg att ge upp, men då helt plötsligt kommer sidan där man skriver inläggen upp. Det var helt enkelt meningen att jag skulle skriva lite idag iaf. Jag har inte så himla mkt intresant att skriva om, men jag gör väl ett försök att få ur mig det lilla jag har i huvudet.

 Segt som kola gick det. Eller kanske rättare sagt, går det!

Läggningen av PBP verkar gå bättre och bättre dag för dag. Tralala... Idag tog det mellan 15 och 20 minuter. Helt ok tycker jag! Hon sov efter 15, men gnydde till några gånger till så jag vet inte riktigt hur lång tid man kan säga att det tog, men det tog ju iaf betydligt kortare tid än de andra gångerna. I kväll så låg hon även ner i sängen hela tiden. Det har hon inte gjort förut. Hon har stått upp i sängen med armarna utsträckta över kanten. Stort steg att hon låg ner alltså. Det känns bra att det går bättre och framför allt att man märker så stor skillnad på hur bra hon sover på natten. Där har det verkligen blivit stor skillnad!!! Annars skulle jag inte kunna genomföra det här. Det känns lite, eller kanske inte så lite hemskt när hon gråter så där. ´Men det är ju för hennes eget bästa och det gäller bara några kvällar i hennes liv. Jag tror som sagt att mkt har att göra med att vi har tagit bort nappen under insomnandet oxå. Fast å andra sidan så är det ju jätteskönt om hon inte är beroende av den när hon ska somna! Bra för tänderna oxå att inte ha den i munnen dygnet runt!

         Är inte det här det fulaste ni sett? Napp med framtänder...


Tittar lite disträ på extreme home makeover. De skulle kunna få komma och bygga ett hus till mig. Vore inte helt fel. Ok, jag bor i fel land. Jag har pengar och bostadsyta så jag klarar mig. Jag eller ngn i familjen har inte ngn livsfarlig sjukdom (peppar peppar, ta i trä...). Jag har inte deltagit i ngt krig (tack och lov!!!). Jag har inte adopterat halva Sverige. MEN, jag skulle bra gärna vilja ha ett fint nybyggt hus men fin inredning och en härlig tomt. Jag skulle gärna få det gratis och skulle jättegärna vilja träffa den där gråhårige inredaren. Han är ju bara för härlig! Typiskt att jag inte kommer på vad han heter nu då. Jaja, han är iaf med för det mesta och gör oftast barnrum. Det enda negativa vore ju att jag skulle vara tvungen att vara med på TV, men fick jag ett hus så skulle jag kunna ställa upp även på det.

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0