Sovmorgon.

I natt har PBP sovit hur bra som helst! Jag tror att det tar extra lång tid att få henne att somna eftersom att vi slutar att ha nappen vid insomnandet oxå. Men jag tror även att det är därför som att hon sover så bra på natten. Hon tappar ju inte nappen och måste vakna för att hitta den eller skrika för att få hjälp med att hitta den. Förhoppningsvis blir läggningstiden lite kortare för varje dag nu.

Det kommer nog att bli väldigt mkt sovsnack här de närmaste dagarna. Lovar att sluta när det går smärtfritt med läggningarna.

Måste verkligen beställa en klipptid den här veckan. Ser ju för tusan inte klok ut! Och på lördag är det ju inflyttningsfest hos S&G och då vill man ju känna sig lite finare än vad jag gör nu i denna stund iaf. Iof sitter jag i min morgonrock. Oduschad och med oborstat hår och har inte heller borstat tänderna än. Kanske inte så himla svårt att känna sig frächare än så, kanske. Men en lite uppgradering är väl inte helt fel.

I morgon blir jag fattig. Jag ska göra den största kontanta betalningen som jag någonsin har gjort. 22 000:- fattigare blir jag. Det är dags för äggplockningen. Tog sista sprutan igår. Det känns skönt att slippa sticka hål på sig själv nu ett tag framöver! Nu ska jag bara hålla tummarna för att det lyckas på första försöket oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0