Slut!

Ja, ni kanske börjar tröttna på att höra det här, men jag är alldeles slut!!! Man skulle kunna tro att det var jag som söp igår. Har kännt mig bakis, fast utan kräkorna och inte så mkt huvudvärk. Jag tror att det är bristen på sömn som börjar ta ut sin rätt. Sov ca fyra timmar i natt och var då uppe några gånger under den tiden, plus att PBP sov väldigt oroligt och skrek till vid ett flertal tollfällen, vilket väckte mig så klart. Fast jag fick sova i 45 min på förmiddagen och det var fruktansvärt skönt måste jag säga. Tror nog att det blir en tidig kväll för mig idag.

Som tur är så har PBP varit på ett helt underbart humör idag! Hon har bara skrattat och busat hela tiden. Hur härlig som helst! Hon njuter verkligen av helgerna när vi är hemma hela familjen!

Jag är verkligen slut i huvudet idag, vi får se om det blir ngt mer bloggat i kväll. Just nu är det bara helt blankt där uppe i hjärnkontoret iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0