Morgon än en gång.

  
                                    




Fast nu har väl morgonen gåttöver i förmiddag för länge sedan. PBP vaknade 04.37 och då är det bara att dra sig upp ur sängen. Hon har kommit in i en pappaperiod nu, så när han gick upp ur sängen för att slå en drill så blev hon jätteledsen. Hon trodde väl att han skulle gå till jobbet entar jag. Sen när han kom tillbaka så fick han massor av pussar. jag fick inte några alls däremot. Jag frågade snällt om inte jag kunde få en. Då satte hon sig ner och såg lite småsur ut och skakade på huvudet. Är de inte söta de små liven?!?

                                            

Sen blir det till att åka till Uppsala och handla lite första hjälpen saker till sambons cykel som verkligen sjunger på sista refrängen. Vi får väl se om den går att rädda. Biltema är hela släktens favoritaffär! Jag förstod inte alls tjusningen med den affären innan vi skulle på våran cykelsemester. Då jäklarns shoppade vi loss ordentligt där. Man får ju så himla mkt för pengarna. Det var perfekt för våran resa! Är även helnöjd med min cykel som är inhandlad på samma affär! 

 
                                             
 
Sen har vi kommit på att PBP börjar bli lite stor för sina leksaker, så det blir nog en tur till barnens hus och babyland oxå. Hon behöver verkligen lite nytt i sin leksakslåda i vardagsrummet!


Skulle bli väldigt förvånad om det inte slutar med att vi äter på MAX. Det blir alltid så när vi är iväg någonstans.

Just det. Soffa skulle vi ju passa på att kolla på oxå när vi är i storstan. Fast inte ngn jätteletning har jag fått lova. Förra helgen var visst lite påfrestande...

Sen är det bara att klä om till städrocken och skrubba alla hörn i våran lilla lägenhet. Det behövs verkligen!


                          

Det är ju så fenomenalt tråkigt att städa bara. Men men, jag ska nog överleva det oxå! :-)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0