Leksaker.

PBP verkligen älskar sina leksaker som hon fick när hon fyllde år! Speciellt "sparkbilen" som spelar en massa saker och som har fina lampor som tänds. Även "CD-spelaren" går hårt. Annars så är även lastbilen med alla djur en klar favorit! Det är så skönt med nya leksaker, för då kan hon minsann underhålla sig själv ett bra tag. Vi får väl se hur länge jag står ut med allt som låter bara. Fast sakerna var helt ok, de lät inte så himla högt som vissa ljudleksaker kan göra. 

Måste kolla in busstiderna ill imorgon. Jag har en svag känsla av att vi måste våldgästa svärmor och svärfar väldigt tidigt i morgon bitti... Men som svärfar så klokt sa- då kommer de ju upp i bra tid en morgon åtminstonde. Ja, vi ska nog få upp dem i bra tid vi. :-)

Börjar bli lite smånervös inför plockningen imorgon, men jag ska försöka att inte tänka på det så mkt. Men tänker man på att man inte ska tänka på, då tänker man ju på det för fullt ju... Men jag ska göra mitt bästa. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0