Inköpslista.

Dags att skriva en inköpslista för vi ska gå och köpa mat till i morgon. Då är det alltså sista dagen som vi kommer att fira PBP på. Vi blir 16 personer inklusive barn. På gränsen till hur många som PBP klarar av tror jag. Måste prata med systeryster om när hon ska komma och så oxå.

Det är ju tjejmilen på söndag oxå. Det har jag nästan förträngt. Får se hur det går... Jg har ju inte varit så himla duktig på det där med träningen. Fick dock friskis och svettis tidningen igår och jag känner mig riktigt laddad inför höstens täning där. Det har kommit ett nytt pass med jogging och lite sånt. Det ska jag prova på. Det var ett perfekt pass för de som inte kommit igång med sin joggingträning ännu och det kan man ju inte direkt säga att jag har gjort än. Det är roligare att träna i grupp och till musik.

Lyssnar just nu på PBPs favoriter som finns under augusti tidigare i bloggen. Hon svänger ordentligt på ben och rumpan när man höjer volymen lite. Hon ser så himla härlig ut!!! Man blir på så bra humör av att se henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0