Halvvägs.

Nu har ju ungefär halva dagen gått och vi har varit på öppna förskolan. Lite stök och stoj idag, men roligt! Idag gjorde Agnes och sandra oss sällskap. Trevligt, trevligt! Det tog inte direkt på kafterna att få PBP att somna sen. Nej, hon somnade som en stock så fort hon lade huvudet på kudden. Jag kommer antagligen att göra det samma närjag lägger mig i soffan om en liten stund. Jag känner mig lite småhängig. Hoppas att det inte är ngt som tänker bryta ut nu bara. Det är helt fel tid för det med fest och födelsedagskalas som väntar! Det kan ju vara så att kroppen inte är van att sova så pass mkt som jag faktiskt har fått göra de senaste nätterna och får spel helt?!? Man vet ju aldrig.

Måste komma på vad vi ska äta till middag oxå. Känner mig helt oinspireras till det idag! Vissa dagar är bara sånna. Man har inte lust med ngt alls. Medans andra dagar så vill man bara stå framför spisen. Vi får väl se vad det blir...

Nu väntar soffan på mig...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi hade lika trevligt vi! Gör nog om det igen imorgon!

Agnes somnade så fort vi kom utanför dörren, och sover fortfarande (1 tim än så länge...). Nu hoppas jag hon sover ytterligare en timme...

Kram!

2009-08-18 @ 12:38:30
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas verkligen att hon sov ordentligt nu! Syns i morgon då!

Kram

2009-08-18 @ 19:19:00
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0