God natt!

Inte mkt skrivet idag. Detta pga att jag fick sitta uppe 2½ timmar i natt och försöka söva PBP. Hon somnade till flera gånger, men precis när jag skulle öppna dörren till hallen eller precis när jag just somnat till så vaknade hon. Vet inte om hon kanske drömmer en massa konstiga saker nu? Tur att hon är så härlig nu när hon är vaken iaf!

Om typ två veckor öppnar öppna förskolan igen. Det ska bli skönt med lite ordentliga rutiner och mer fasta sovtider. Roligt oxå för PBP att träffa en massa barn igen! Hon älskar ju brn! Tyvär har det blivit ganska så få barnträffar för henne under sommaren. Hon tyckte att det var jätteroligt att träffa Åsas stora tjejer. Man kan kanske inte kalla dem för barn längr. De var 15 och 11 år gamla, men PBP gillade dem iaf. Så om två veckor blir det till att packa ner lunch och ge oss iväg till öf kl 9.00.

Då är ju snart sambon ledig oxå. Jag har för mig att det var vecka 35 som han ska vara ledig. Skönt att få lite tid tillsammans!Det märks på PBP vad hon njuter på helgerna när vi är hemma båda två! Då kanske han tom kan ta och följa med till öf. Det vore roligt för PBP att visa honom var hon spenderar sina dagar!

Jo, förresten! Vi var och tittade på några av stadens vackra parker idag. Vet ni vad sambon sa??? Han tittade på en jättefin del av en park och sa att när han såg den så längtade han efter att bo i hus och ha egen trädgård. Vad säger ni om den?!? Snacka om framsteg!!! Nu har nog gränsen för att flytta till hus flyttats från aldrig till att kanske ske inom de närmaste 50 åren. Skam den som ger sig! Lirkar man lite och använder sin kvinliga charm så kanske man kan få ner flyttdatumet ytterligare några decenium.... Man kan nog lära gamla hundar att sitta efter allt. Kanske finns ngt ordspråk som passar bättre, men det kommer jag inte på nu för jag är så hiiiiimla trött!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0