God morgon god morgon!

Känner mig rätt pigg idag trots natten. Inte att jag blev störd när jag väl somnat. Det var bara så att jag blev så pass störd att jag inte kunde somna. Grannarna hade fest igår. Eftersom jag vet att jag blir väckt vid fem så brukar jag gå och lägga mig rätt tidigt även på helgen. Hade gärna somnat vid tio, elva någonting. Grannarna höll på och skrålade på balkongen till klockan var ett. Och då menar jag verkligen skrålade, inte prata medan man röker. Nej det sjöngs och skreks på varandra hela kvällen och halva natten. Man skulle kunna tro att det var 14åringar som bor där, men jag tror faktiskt att de är äldre än jag. Men man får tåla lite när man bor i lägenhet. Fast igår var jag inte glad kan jag ju tala om. När man vet att man inte får sova hur länge som helst morgonen efter så blir man lite smått stressad av sånt där. Jag blir det iaf! Sen när de väl hade gått ut. Jag antar att det var det de gjorde iaf, för plötsligt blev det helt tyst, så kunde jag inte somna på en gång, för då var jag så uppjagad. Det var tur att jag hade sovit en kvart på dagen! :-)

PBP sover middag nu och jag ska ta och försöka en stund jag med.

Jo, filmen igår var ju riktigt rolig! Med tanke på förhoppningarna jag hade på Kenny begins så var det sjukt mkt bättre än vad jag hade förväntat mig! Jag fick mig några goda skratt. Kanske inte ngt för den som gillar seriösa filmer, men har ni lite lika smak som jag så kommer ni tycka att den är bra!

     


Idag är det som sagt kräftskiva. Ska bli himla trevligt! Och gott framför allt! Får vi se om mina budgetkräftor från Kina håller måttet eller ej...

                   






Kommentarer
Postat av: Sjusovare

Finns möjlighet att sova i stugan inatt om ni vill, vi sover kanske kvar...

2009-08-08 @ 08:58:25
Postat av: Elin

Tack tack, men vi går nog hem i kväll. Syns om ett tag.

Kram

2009-08-08 @ 11:52:03
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0