Glömde ju...

Jag glömde ju att berätta hur det var på öppna förskolan idag. Det var jättetrevligt! PBPs kompis Kevin från babysimmet var där. PBP ville krama och klappa på honom, men han var inte så värst intresserad. Han ville mest bara leka med sin brödbit i plast. Hon hittade oxå en groda som man ska dra efter sig. Den gick hon både länge och väl och drog omkring på. Den stackars grodan låg nog mest på rygg och skapade huvudet i backen, men PBP var såååå stolt! En riktig höjdare var ju som vanlig samlingen. När Yvonne tar fram gitarren så ska det rockas loss. Lite försiktigt i början, men sen när vi sjöng om Pippi och alla barn dansade runt så gick det bara inte för PBP att sitta ner längre. Då stod hon och shakade för fullt! Vägrade sen att sätta sig ner fram till dess att samlingen var slut. Hon är en riktig liten danstjej hon! :-) Jag tror nog att Joar blir välbesökt om sisådär 17 år lite drygt... ;-)

Hon tyckte det var jätteroligt att vara där,m en det märktes att hon inte var van vid sä mkt liv och rörelse längre. Hon var helt slut när vi skulle gå. Var tvungen att prata med henne hela vägen hem för att hon inte skulle somna innan vi var hemma. Hoppas nu bara att hon sover lite bättre i natt oxå. Hon var iaf fruktansvärt trött nu timmarna innan hon gick och lade sig! Men vi kommer väl snart in i rutinerna igen och då blir väl allat förhoppningsvis som vanligt igen.

Jo, jag har faktiskt varit ute i spåret med Sandra oxå. Det blev väl inte så himla mkt jogging, utan vi startade med en rask promenad. Det var riktigt skönt så här i efterhand när jag har tagit en varm dusch och tvättat håret! Det var ju inte direkt ngn värme ute och det regnade lite på oss oxå. Fast vi hade tur, det var mest bara ngr stänk.

I morgon blir det nog öf igen. Det är ju så skönt att gå dit på fm! Nu har de så på tis fm att man får välja om man vill vara ute eller inne. Väldigt bra tycker jag! Sen har de utökat bebisgrupperna till tis och ons em. Det rör inte oss så mkt eftersom vi helst går dit på fm. Bebisgruperna är ju bara upp till 12 mån, så de är ju PBP för stor för. Ska jag vara helt ärlig så tycker ju hon att det är typ 1000 gånger roligare att vara med stora barn än att vara medsmåpluttar som inte gör någonting. Sen måste jag försöka komma ihåg att gå till apoteket imorgon oxå. Måste hämta ut medicinerna. Jag har glömt bort det ett bra tag nu, men det är ju snart dags att börja med dem, så jag måste verkligen komma ihåg att hämta dem!

Nu är det nog dags att jag går och läser lte och varvar ner en stund. Man vet ju aldrig hur natten blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0