Fullt upp!

Nu har det varit fullt upp idag tror jag bestämt! Jag har ju inte hunnit skriva någonting än och det hinner jag inte nu heller om jag ska vara helt äelig. Jag ska iväg till spåret med Sandra och testa sträckan 1 mil. Skönt att det är fint väder! Allting känns ju lite lättare då!

Jag och PBP har varit på öppna förskolan på fm. Sandra, Agnes, Camilla och Linus var oxå där. Trevligt även idag. PBP var på jättebra humör fram till slutet då hon var trött och ville ha de andras mat när hon hade ätit upp sin egen mat. Det fick hon ju så klart inte och då blev det ljud i skällan om man säger så... I morgon går vi hem t ill Camilla och Linus på lekdate, eller vad man ska kalla det för. Trevligt att se hur de bor!

Tyckte att jag var så himla smart och skulle hålla PBP vaken lite extra länge idag så att hon skulle vara pigg nu på em när hennes pappa är hemma. Hon fick vara vaken ½ timme längre än igår. Men då sov hon inte lika länge som igår, så hon vaknade vid samma tid iaf. Hon har varit på bra humör iaf, så hon kanske förstod vinken, vem vet... :-)

Ringde till BVC och fick en tidigare tid. Vi fick ju en tid den 7:e oktober och då har vi inte varit där sedan PBP var ungefär 6 mån. Det känns som en riktigt lång tid! Jag har lite saker som jag vill fråga om så jag hörde om de hade ytterligare en tid till oss och de hade de. Det blev nästa fredag och det är perfekt, för då kan sambon oxå följa med och det är ju alltid bra!

Ringde även till RPC för att få en ny medicinlista och fråga lite om medicinerna. Det visade sig att jag har fått en spruta istället för sex sprutor av en sort och 10 vagiatorer istället för 60 st. Hmmm, ibland är det bra att man kollar saker innan man ska börja använda dem!!! Men de skulle fixa det, så det blir ett nytt besök på apoteket inom de närmaste dagarna.

Nu måste jag skynda mig och göra välling och byta om och skynda mig till spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0