Fläskläpp.

Nu har jag lyckats få en ensidig fläskläpp, PBP och jag hade busat och myst på golvet som vi brukar göra på kvällarna. Hon vänder sig bort och jag tänker att hon har busat klart och är på väg mot nya äventyr, så jag tittar åt ett annat håll. Det var bara det att hon hade flyttat på sig för att nå en bok. Ni vet en sån där i kartong. Den höll hon ovanför mig för att hon ville att jag skulle läsa. Sedan släpper eller tappar hon den rakt på min överläpp. Den högra delen av den. Det gjorde verkligen skitont!!! Tårarna började spruta och läppen växte. Ok, den är väl inte extremt stor, men lite så där lagom om det vore så att boken skulle ha träffat båda sidorna. Nu ser det mest bara dumt ut! Man kanske skulle ta och göra så nästa gång man ska vara lite fin. Kasta en kartongbok på läpparna tills de har fått önskad storlek. Det lär ju bli betydligt billigare än sånt där man går och sprutar in i läpparna iaf. Plus att en fläskläpp försvinner inom ett par dagar om det skulle vara så att det inte går riktigt som man hade tänkt sig.

                              

Frågan är vilket som är snyggast. En stor fet fläskläpp eller en misslyckad läppförstoring??? Jag skulle nog föredra det första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0