Färdig för fest.

När man har kämpat sig till att bli lika nedgången som jag är idag så är det så himla skönt att ha ngn som Elona som fixar lite party åt en precis det datumet som man själv kan och vill!
        





Nu sitter jag här med mitt vildvuxna hår som är alldeles flottigt för att jag inte orkade tvätta det imorse. Håret på benen börjar titta fram ordentligt igen och ögonbrynen är på väg till att bli ett ögonbryn. När jag har en sån här sak inplanerad så börjar jag tänka på hur jag ska göra för att se så bra ut som jag bara kan just den här kvällen. Jag är inte så mkt för att fixa till mig som ni som känner mig inte kan ha undgått att lägga märke till, men när jag ska ut och dansa så tycker jag om att "piffa till mig" lite.

Så här kommer planen:
Låt håret på benen växa till sig lite. Vaxa när det är lagom långt.




Plocka ögonbrynen vartefter. Kan aldrig plockas för mkt. De växer som att jagskulle ha ätit ögonbrynsanabola eller ngt sånt... Har funderat på att döda hårsäckarna med laser(tror jag att det är de använder) men tänk om de gör fel och jag måste måla på ögonbryn rästen av livet. Liktsom om den som gör det skulle få en ryckning eller nysa eller så... Det blir nog till att plocka i all evighet.



Ge gärnet och ta mig ut i spåret igen. det är väl ingen som kommer att se ngn skillnad på så kort tid, men å andra sidan så känner man sig fräschare och det gör susen för självförtroendet!



Beställa tid hos Maria. Frisören som jag har undvikit i typ ett halvår...

 Kanske blir det så här...


Fixa småsaker som naglar, peeling, insmörjning, ansning mm.


Skulle väl behöva köpa ngt nytt att ha på mig, men det får vänta till nästa gång. Det blir väl kanske klänningen jag har haft de senaste gångerna jag har varit ute. Lite tråkigt, men å andra sidan så har jag ju aldrig haft den i Uppsala vad jag kommer ihåg... Och eftersom jag inte är ute så mkt så tror jag inte att det är ngn som kommer ihåg vad jag hade på mig sist. Skulle de mot all förmodan göra det så bryr jag mig inte så himla mkt om det direkt. Fast när jag var yngre så köpte jag alltid nytt när jag skulle ut, men då var jag ju himla rik oxå... Eller kanske inte... :-)

 Den här tyckte jag var söt!



Det är säkert ngt som jag har glömt bort att jag ska göra, men jag har ju ett tag på mig att komma på det. Lite extra glad blir jag iaf när jag har ngt roligt att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0