Börjar jobba.

Det är många som ska tillbaka till jobbet idag, så jag tänkte att det kan ju vara en bra dag att skryta lite på. Jag fick nämligen sova fram till 06.24 idag!!!! Inte illa, va?!? PBP somnade inte förrän vid 19.15 igår så det kanske var därför hon sov lite längre. Kanske ska ta och prova det ett tag, för det var väldigt skönt med sovmorgon måste jag säga!!!

Hoppas alla har en bra dag på jobbet! Vi ska väl försöka ta oss ut på en promenad snart, men än så länge så struttar jag runt i morgonrocken. Det är en sån skön morgon idag. Lagom varm på ngt sätt!

Lagom varmt kan man inte säga att det var i natt. Shit vad svettigt! Men snart är det höst och vinter igen, så jag ska väl inte klaga på den lilla sommar vi har kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0