Andras bloggar.

Är ju som sagt inte helt på hugget idag och orkar inte engagera mig i ett TV-program... Då är det illa! ;-) Så jag passade på att kolla runt lite på bloggarna som ligger på topplistan på blogg.se. Vissa är roliga och intressanta, men en hel del är bara skit om ni frågar mig. Visst, min är väl inte så himla underhållande, men så har inte jag 50 000 läsare per dag heller. Man undrar vilka alla dessa människor är som följer de här bloggarna. Jag menar, det kan väl inte vara hur många människor som helst som bara "råkar" klicka sig in på dessa sidor varje dag?

Troligtvis är det nog så att jag inte riktigt tillhör målgruppen som dessa tjejer (oftast) vänder sig till. Är det ett säkert tecken på att jag börjar bli gammal? Kanske ska kolla upp om det finns ngr bloggar om stickning, gammaldans och syltning?

Iof tycker jag jättemycket om att sticka. Fast det går i perioder, som allting annat som jag gör. Dansen där har jag inte riktigt kommit till än, men jag skulle nog safta och sylta bara vi hade trädgård med frukt och bär.

Shit, jag tror bestämt att det är lite pensionärsvarning på mig!!! :-)



Lördagen den 21:a augusti bär det av till Uppsala för lite party! Tjoho! Ser verkligen fram emot det! Det var såååååå himla länge sedan jag träffade Elona som har lovat mig både förfest och sovplats. Jag längtar!!! Tyvär kunde inte Åsa då, men jag tänkte att om jag bokar den dagen med Lånis så måste jag ju komma tillbaka vid ett senare tillfälle för att träffa Åsa. Är det inte hemskt smart av mig att planera det så?!? :-)

                                 


Vi var ett sånt himla trevligt gäng på gamla jobbet, men nu blir det bara mer och mer splittrat. Jag undrar hur de som är kvar kan klara sig utan oss som har slutat eller förflyttats. Det måste ha blivit en mkt lugnare och mer långtråkig arbetsplats nu... Hehehe!!! :-) Fast Åsa är ju kvar och lättar upp stämningen iaf. Och det är hon mkt bra på kan jag tala om!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

En fråga bara syster: Hur hade du tänkt att få ihop den resan när den 21 augusti är på en fredag i år???? :)

2009-08-09 @ 23:21:00
URL: http://skogsmusen.blogg.se/
Postat av: Elin

Sambon kommer ju hem tidigt. Sen blir det bil eller buss till Uppsala. Svårare än så behöver det väl inte vara???

Kram

2009-08-10 @ 07:32:15
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0