30 år och 1 dag

Japp, igår fyllde jag 30 år! Har helt klart blandade känslor när det gäller det!

Jag tig med mig våra fina tjejer till Stockholm. Vi tog tåget dit. Checkade in på scandic grand central och tog sedan spårvagnen ut på djurgården. Vi gick på Skansen hela dagen. Vädret var underbart och båda tjejerna skötte sig exemplariskt. Underbart att ha sånna dagar utan en massa bråk och tjafs! :-)

Middag intogs sedan på hotellet. Jättegott! Dagen slutade vid 20-tiden då vi alla låg och snusade i den underbart sköna hotellsängen. :-) Jag hade tänkt att ligga och kolla på tv efter att tjejerna somnat men det kunde jag ju glömma...

Idag har vi frossat på hotellfrukosten och ska ta oss ut och göra stan om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0