Segt!!!!

Gu, vad segt det var att ta sig till gymmet idag! Men jag gjorde det och jag gjorde det bra! Det är så skönt att träna på dagtid då det inte är så mycket folk!
Jag började fundera på folk som går till gymmet och tränar styrka och inte tar i eller blir svettiga. De byter inte ens ansiktsfärg... Personligen skulle jag tycka att det var slöseri med tid att gå dit och bara vara.
Den här gången gällde det en kvinna. Det gör ju oftast det... Någonstans runt 45 skulle jag gissa på. Jag tog över en maskin efter henne och fick lägga på 4 gånger mera vikt än hon hade!!! Nu kan det ju vara så att hon är skadad men jag höll lite koll efter det och det var likadant när det kom till andra delar av kroppen.

Mitt smeknamn har nog blivit "Den svettiga stönaren" och riktigt så menar jag inte att alla måste vara. Men man vill väl ha lite valuta för pengarna. Det kostar ju ändå 410:-/mån! Om inte annat så älskar jag känslan av att orka mera än jag trodde jag skulle göra. Att öka på vikterna ger en ordentlig knuff framåt för självförtroendet!

Det får nog bli ett morgonpass imorgon och sedan plugg. Även fredag blir det träning på fm. I helgen är jag i Stockholm och på jobbet så då får det bli vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0