Intervaller och styrka

Efter jag lagt barn och Karl så gick jag och tränade. Perfekt med en familj som går och lägger sig tidigt, då hinner jag det även om jag ska jobba natt! :-)

Idag blev det intervaller på löpbandet. Hastighet 13 km/h. 25/20. Ska ta och öka på längden till 30/20 nästa gång. Det kändes bra i benen och inte alltför jobbigt! Det är en sån jäkla skillnad att träna efter en vilodag mot att träna, låt oss säga dag tre med hård träning! Då märker man hur viktigt det är för kroppen att få sin vila för att kunna bygga upp och reparera!

Får se om jag går till gymmet imorgon också. Lördag blir det nog vila igen och sen träna före nattjobbet på söndag.

Försökte ta en bild på mina svällande muskler men det sket sig för jag kunde inte spänna musklerna och hålla telefonen rätt samtidigt. Det fick bli en slapp svettbild som vanligt istället :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0