Dagens träning

Idag blev det ett pass på fm. Började med lite uppvärmning. Sedan intervaller på 13km/h. Kändes helt klart hanterbart! Hade nog kunnat öka farten lite men valde att länga intervallerna till 25 sek istället för 20 som jag sprungit tidigare. Funkade bra! Tanken är att jag ska förlänga dem lite varje vecka nu.

Sen körde jag styrka som vanligt.
När jag körde utfall smällde det liksom till i ljumsken. Det gjorde inte speciellt ont men jag kände av den lite. Under kvällen har det blivit lite sämre och jag känner även av på utsidan. Hur ska jag förklara...?
Typ där låret och skinkan möts, inne vid benet. Där gör det ont.
Det är fortfarande hanterbart men jag tror kroppen mår bra av ett par dagar med vila!

Nu ska jag sova för imorgon blir det Stockholm med syrran och hennes vänner. :-)

Hahaha, vilket snyggt kort...
Försökte titta men blixten var för ljus! Bättre än så blir det inte. God natt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0