Mööööör i kroppen

Tränade ju med Jenny idag. Vi började med styrketest. Möra ben efter det! Sen gick vi igenom mitt nya program med pulshöjare i. Kan säga att jag höll på att börja spy och grina under pulshöjaren, då jag sprang på löpbandet. Sjukt va slut jag var (och är) i benen!!!

Jag har ju ganska svaga ben och gillar därför inte att träna dem, men nu tusan har de fått träning! :-) Det ska de självklart få även i fortsättningen!
Veckans läxa är att göra en magövning två gånger om dagen och stretcha höftböjaren lika ofta. Sen har jag fått träningsupplägget för veckan också och det ser bra ut!
Imorgon får det bli en vilodag eftersom jag först är på konferens mellan 10-15 och sedan jobbar natten också. Men på torsdag är det dags igen och då ska jag testa nya schemat. Spännande! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0