Intervaller

Idag sprang jag intervaller. 4*2min med 1 min vila+4*1min med 30sek vila. Hastighet mellan 12-13 km/h. Det gick bra men jag har någon sorts mental spärr som tror att jag inte klarar så mycket som jag faktiskt gör. Måste jobba på det!

Tränade med Jenny igår och var lite ledsen för att jag inte hade träningsvärk. Tänkte att jag inte gjort mitt bästa (fast jag var som en urvriden diskttrasa efteråt). Men jag kan säga att träningsvärken nu nått denna kropp. :-)
Härligt ont! :-)

Nästa vecka blir det nya kroppssammanasättningsmätningar. Spännande att se om någonting har ändrats. Fast jobbigt att tänka att det faktiskt kan vara så att det inte hänt så mycket! Jaja, den som lever får se. ;-) Lovar att delge er resultatet oavsett.

Från träningen tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0