Sova

Idag har jag sovit bort hela dagen. Hur skönt som helst! Jobbade nämligen inatt och natten innan. Kan meddela att det inte är någon höjdare att försöka sova dagtid med resten av familjen hemma och utan öronproppar. Stört omöjligt faktiskt! :-)
Upp lagom till resten av familjen kom hem. Laga lite käk. Gå och handla. Lägga barn och till slut gå till gymmet. Som vanligt på kvällen så var det väldigt mycket folk! Löpbanden var upptagna så det fick bli tre kilometer rodd istället. Tydligen har jag en ok teknik för ena killen som jobbar där skulle visa en tjej roddmaskinen bredvid mig och sa att hon kunde kolla tekniken på mig. :-) Alltid roligt att höra!
Idag ökade jag på några vikter. Känns alltid bra! :-) Nu har jag ju vilat hela helgen och då är kroppen redo för lite extra belastning.
Första PT-timmen blir uppskjuten en vecka. Jag ska valideras och förhoppningsvis bli kravmärkt då. Då har jag någonting att se fram emot till nästa vecka också! :-) Ska bli så jäkla kul! Utom möjligen mätningen av fett% men då har man ju ett utgångsvärde att arbeta ifrån så det är väl iof bra...
På lördag är det dags att åka till Stockholm på workshop med Lofsan. Roligt och samtidigt lite skrämmande! :-)

Dessa fick kämpa idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0