PT

Idag har jag äntligen bokat mitt första pass med PT:n. Den 24/1 sätter vi igång. Ser skitmycket fram emot det men är samtidigt nervös! Tänk om jag bara rasar ihop i en hög och inte kan ta mig upp... Eller spyr av utmattning. Det har faktiskt hänt ett par gånger att det har svartnat för ögonen när jag gymmat och jag har varit på väg att svimma. Men det tror jag kan bero på att jag har ganska lågt blodtryck som ger sig till känna ibland.

Idag gick jag och tränade före frukosten. Ingen höjdare direkt... Hade ingen kraft alls kändes det som...

En positiv sak var dock att jag orkar springa på 10km/h utan större problem. Jag klarar väl kanske inte allt för långa distanser men det tar sig! :-) Det är tack vare intervallerna! Jag ska fortsätta med intervallerna och försöka få in ett lite längre pass/vecka har jag tänkt. Det svåraste med det är ju att jag inte tycker att det är så roligt att springa för tillfället. Men men det ska väl ge sig någon gång det med... :-)

PT-Jenny:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0