Missade kommentarer

 
Till 99% så bloggar jag via min telefon. Nu gick jag in på datorn. Såg att de har gjort om blogg.se plus att jag har missat två kommentarer. De var från Augusti!!! Förlåt Annika och Madde att jag inte svarat på era fina kommentarer. Och synd att jag inte sett dem tidigare, komplemanger kan man aldrig få för mycket av...! :-) Kommentera gärna mera. Speciellt om det gäller hur snygg jag är!!! ;-)
 
 
 
Hittade några gamla bilder från när Astrid var liten. Kan inte annat än se själv att jag har blivit lite smalare. Jag är inte så mycket lättare, men det måste ha omfördelats en del... Eller har jag fel? Jag kanske fortfarande ser ut så? I vilket fall så ska jag aldrig tillbaka, utan bara jobba mot mera ork, mera muskler och en fastare kropp. :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0