Dagen

Äntligen börjar jag vänja mig vid att vara hemma... Det tar ett tag men nu njuter jag av varje sekund (nästan) som hela familjen är hemma tillsammans!

Jag var och tränade på förmiddagen. Det blev intervaller. Försöker smyga igång dem med. Tar jag i för mycket och ökar längden i steget för mycket så får jag känningar i ljumsken direkt. Försöker undvika det.
Idag blev det 20/20 sek på 13 km/h. Imorgon ska jag förlänga till 30/20 sek tänkte jag och se om det går bra. Idag var det inga problem. Vet att det är superkorta intervaller men det ska ökas på inom kort... Idag kunde jag hålla stegfrekvensen och löphållningen bra. Jag försöker jobba på tekniken lite för att kunna minska risken för skador.

Det blev även styrka med lite fokus på mage, rygg och bröst.

Framöver ska jag försöka få någon att visa mig lite benmaskiner. Vill bli helt sopslut i benen någon gång i veckan. Det var ett tag sedan jag hade sån där sjuk träningsvärk. Är det bra eller dåligt? Tar jag inte ut mig ordentligt eller har musklerna börjat vänja sig vid att bli använda? Någon som vet???
Jag tycker ju ändå att jag tar i tills jag är helt slut. Kanske ska fråga om det på gymmet nästa gång...

Träning imorgon igen. Längtar redan! Synd att de inte öppnar direkt på morgonen!

Ännu en svettig bild! Blir nog en del sånna framöver skulle jag tro! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0