Abstinens

Jag har ätit dåligt den senaste tiden men i och med det nya året så är det slut med det.

Just nu ligger jag i soffan och är sjuuuuuukt sugen på någonting sött eller salt. Tur att det inte finns hemkörning på chips och godis. Jag är nämligen för lat för att gå till affären. Jag är tom för lat för att gå till kylen där vi har en massa julgodis kvar.

Det är vid sånna här tillfällen som man skulle äga hantlar eller ett löpband. Köra ett hårt intervallpass istället för att sitta sugen och frustrerad i soffan.

När vi i framtiden köper oss ett hus så ska jag ha ett träningsrum. Då blir det kalorier ut sånna här kvällar.

Nu är det bara 28 dagar kvar på första delen av nyårslöftet... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0