Dagens träning

Har precis lagt mig efter ett träningspass med den obligatoriska långduschen efter. Det är aldrig så skönt att duscha som efter träningen!

Hade tänkt att springa lite längre idag. Det var ju några veckor sen sist. Började med 5 min uppvärmning sim vanligt och började sen köra på med löpning på 10:an. Har tänkt att springa på den hastigheten nu ett tag eftersom det är målet för milen. Kändes segt men ok till en början. Efter 10 min kände jag av ljumsken och efter ytterligare 5 min vågade jag inte springa längre så då blev det milon istället. 1,5 varv och sen några extra styrkeövningar med fria vikter efter det.

Jag är rätt nöjd med dagens träning, men är sjukt besviken på att ljumsken inte klarar mer än den gör! Hoppas den är ok till 1/9 när tjejmilen är, för till Å-varvet den 16/6 har den väl knappast hunnit kurera sig helt...

Det blir lite lugnt med träningen den här veckan eftersom jag har praktik och jobbar. Samtidigt ska jag även hinna ikapp med pluggandet. En del att göra under veckan alltså!

God natt önskar en med snygg solbränna och några ögonbryn för mycket! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0