Ny app i mobilen

Idag har jag skaffat en ny app till mobilen. Den heter viktkoll och kostar gratis. Sånt gillar jag. Den gör inte så himla mycket, men passar mig väldigt bra då jag blir motiverad av det väldigt tydliga sättet som det visar min viktnedgång på.

Man matar in startvikten och sin målvikt. Sen räknar den ut vad man har för BMI och hur långt man har kommit i sin viktminskning. Jag har t.e.x. kommit 25% mot min målvikt. jag tycker ju att jag står alldeles för stilla i min vikt, men med den här appen så ser jag att det händer någonting. Jag har satt den på att påminna mig om nästa vägning om en vecka.



Kanske ska tillägga att det här inte är min display, utan ett exempel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0