Ska nog gå och lägga mig.

Nu är snart den här kvällen slut. Jag har varit dktig och varit på F&S och tränat. det är så himla skönt när man är färdig! Idag blev det ett medel/styrka. Roligt men jäklarns vad det bränner i vissa muskelgrupper under styrkeövningarna!

Ledaren är en lite äldre kvinna med muskler hårda om sten. Jag kan bara ine låta bli att stirra lite på dem när jag tror att hon inte ser. Alltså, hon har väldigt muskliga ben! Sen verkar hon ha en kondis som inte är av denna värld. Jag kan säga att jag precis som vanligt svettades så att dropparna flög omkring mig. Dock så kunde jag inte se en endaste liten ynka svettdroppe leta sig fram på något ställe på hennes välmusklade kropp. Känner mig lite smått avundsjuk. Men snart kanske även jag blir en eån där ickesvettandes maskin på passen.

Det bästa på hala passen är ju sista konditionslåtarna. Då vet man att det snart är slut och kan bara ösa ur sig den sista lilla energin som man har kvar. Störtskönt!

Imorgon är det dags för dagis och städning av lägenheten. Därför väntar sängen på mig nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0