Levererat!

Nu har klänningen äntligen kommit. Måste säga att det gick förvånansvärt fort! Jag ska gå och hämta den idag. Spännande att se om den passar! Annars vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kanske skicka tillbaka den och prova med en annan?

Är den bara liiiiite för liten så kommer jag nog att behålla den. Jag har nämligen gått ner 1,5 kg de senaste dagarna på min Nutrilett och joggingdiet. Jag vet att Nutrilett inte är det bästa bantningsalternativet out there, men hey, det ger ju snabba resultat. Sen gäller det bara att försöka hålla sig till att äta små portioner och skippa skitmaten. Fortsätter minskningen i den här takten så kanske jag kommer i klänningen om 1½ vecka, även om den skulle vara liiiiite för liten nu. Hoppas på det iaf! :-)

Igår var PBP hos farmor och farfar. De bor inte så långt härifrån, så jag tänkte att jag kunde ta och jogga dit med barnen i dubbelvagnen. Shit vad tungt det var!!! Kan ju säga för er som inte vet, så känns i stort sätt hela vägen till dem som en enda stor uppförsbacke. Det var enklare att springa hem kan man säga! Då hade jag ju iof bara lillskruttan i vagnen oxå, men men...

Jag känner mig faktiskt duktig och lite stolt över mig själv nu när jag verkligen har kommit igång med träningen! Det är ju faktiskt skönt att röra sig, bara man kommer över den första jobbiga tröskeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0