God morgon god morgon!

Snart är det dags att klä på sig och gå med stora tjejen till dagis. Hon har pratat om att gå dit hela helgen, så nu hoppas jag på att lämningen går bra! När lämningen är avklarad så tänkte jag ta min löparrunda innan den där fruktansvärda snöstormen kommer.

Appropå snöstormar, så kan jag verkligen inte förstå kaoset som blir vid första snön varje år. Jag menar, vi bor ju liksom i Sverige. Vi vet att det varje höst/vinter kommer snö. Man kan ju inte ha missat det... Varför inte sätta på vinterdäck på bilen och kolla väderprognosen på kvällarna när det börjar bli vinter, så man vet om man behöver åka tio minuter tidigare till jobbet???

Skönt iaf att man slipper hålla på att skrapa rutor och skotta snö och sånt! Hoppas att det snöar nu under dagen för PBP verkligen älskar snö!!! Sen så vore det lite intressant att se hur våran vagn klarar sig i lite snö! Jag har en känsla av att den kommer att hjälpa mig att bli vältränad i vinter! :-) Inget fel med det inte! Tänk om jag är värsta snyggot i vår tack vare den. Det kan ju bli så att jag struntar i att gå ut pga att vagnen inte går att köra, men nu ska vi väl tänka positivt... Så efter vintern kan ni välkomna mitt nya jag:

New! Forever Sexy(TM) Push-Up Mix-Up Tadaaaa, en liten inblick i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0