Trött!

Känns lite så där att vilja gå och lägga sig före klockan åtta, men jag tror snart att jag måste ta och packa ihop mig.

Har fått halsbränna ordentligt. Kan kanske bero på lite sömn samt att vi inte har ätit optimalt under de senaste dygnen. Hade för mig att banan skulle vara bra mot halsbränna. Testade och den blev ännu värre. Jaja, då vet jag ju det till nästa gång. Hade halsbränna när jag väntade PBP oxå, så det var ju ganska så väntat.

Det verkar som det kan bli en orolig natt. PBP vaknade precis till. Lika bra att göra slag i saken och gå och bädda ner mig.

Vill gärna drömma om sköna varma vårdagar. Skitsnö! Nu är tom jag trött på den. Jag som har försvarat den under hela vintern. Nu vill jag ha VÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0