Mulet.

Visst är det konstigt hur mkt ens humör kan påverkas utav en sådan enkel sak som vädret! Idag är det grått ute och humöret är inte alls lika bra som det blev igår när jag tittadeut och bara såg en stor blå himmel. Men, men, man får väl vara glad så länge det inte snöar iaf!

Vet inte om jag har kommit ihåg att berätta det här på bloggen, men min fina lilla bil gick igenom besiktningen utan ett endaste litet fel. Fy tusan vad skönt! Nu är det bara skatten kvar att oroa sig lite för innan man vet om man har några som helst pengar kvar till sommaren eller inte... Det vore inte helt fel att få tillbaka en hel hög med pengar, men tyvärr så tror jag inte riktigt att det blir så. Jag har ju inte tjänat så mkt i år så det borde inte vara allt för mkt att betala tillbaka. Å inte kan jag göra några avdrag för bilresor heller i år. Det är där som jag brukar hämta mina pengar ifrån. Jaja, bara familjen i stort inte hamnar på allt för mkt minus så får man väl vara nöjd antar jag.

Jag borde nog ta och göra mig iordning så vi kan komma iväg till öppna förskolan någon gång. har en liten tjej brevid mig som är allt annat än glad för tillfället. Bäst att gå iväg så att hon får leka av sig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0