Wii.

Köpte som jag har pratat om tidigare ett Wii som jag skulle ha för att träna med när jag inte orkade gå till gymmet. Det har stått och samlat damm ett bra tag nu. Men när sambons vänner var här råkade de se Wii't i skåpet och ville spela. Det har resulterat i att sambon som har varit en envis motståndare mot Wii''t nu har stått och spelat i flera timar och antagligen kommer att spela natten igenom. Tänk vad man kan ändra uppfattning bara så där... ;-) Han som är så FRUKTANSVÄRT envis. Men men, det är roligt att se att han kan ändra uppfattning. Undra bara om han erkänner hur roligt han tyckte att det var imorgon när han har nyktrat till??? Det återstår att se.

Nu ska jag bara köpa guitarhero, eller kanske hela det där set:et med trummor och allt. Och typ singstar (vet inte vad det heter till Wii) ska jag ju oxå skramla ihop till. Då kanske jag kan träna lite så jag kan slå systeryster, för det är inte det lättaste ska jag tala om. Hon är skitduktig på singstar! Det är inte så konstigt, för jag tror nog bestämt att hon övar flera timmar varje dag efter jobbet! Om inte annat så kanske jag kan öva upp mina färdigheter på guitarhero så jag åtminstonde kan slå henne där... :-) Inte för att jag är en dålig förloare eller så...

Eller kanske bara lite då.. :-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bara så att alla vet så tycker jag att det är skitpinsamt att sitta helt själv och sjunga på singstaret så jag sjunger faktiskt bara när jag har kompisar över. Så det måste helt enkelt bara vara ren talang hehe puss puss

2009-06-07 @ 10:36:48
URL: http://skogsmusen.blogg.se/
Postat av: Elin

Hmm. Ja, vi kan ju säga så. Men innerst inne så vet ju alla vad som stämmer, eller hur?!? ;-)

Puss på dig gumman och ta gärna med dig spelet nästa gång du kommer oxå!

2009-06-07 @ 15:30:03
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0