Sol igen!

Hur härligt är det inte att vakna och se solen skymta in genom persiennen. Helt underbart!

Natten har väl varit så där. Varit uppe två gånger sammanlagt tog det ca 1 timme och 45 min att få PBP att somna om. Hon skriker till mycket i sömnen nu oxå och sover oroligt så jag tror att det är mardrömmar som spökar hos min lilla tjej på natten.

Kolla in det är klippet på en helt underbar 73åring. http://www.youtube.com/watch?v=HdUCkpzohHU
Man kan ju nara hoppas att man själv är så pigg och har glimten i ögat precis som den här brittiska mannen när man är så gammal.

Åldern spelar inte så stor roll. Det är hur man känner sig som är viktigt! Det kan nog vissa utav mina underbara ex arbetskamrater intyga! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej!

Åh ja visst är hon ;) jag vill se Elsa med, du får lägga upp lite nya bilder på henne? :)

måste bara säga att du skriver för underbart! jag skrattar lika mycket varje gång! :)

Det är bara bra med oss, solen lyser idag så tänkte traska ut med min lilla dam en stund, ska gå och bråka lite med skatteverket hade jag tänkt, yey! ;) hur är det med er? :)

Kramar Isabelle & Nova

2009-06-17 @ 11:18:31
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att du gillar bloggen! I framtiden är det tänkt att den ska bli lite finare att se på oxå. Ska se vad jag och systeryster kan få till nästa helg. Här är allt bara bra. Jag och Sandra ska snart ut och springa. Ska ju kämpa oss igenom tjejmilen i augusti är det tänkt. Bilder på PBP kommer nog på facebook inom kort.

Kram

2009-06-17 @ 17:44:43
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0